Saturday, January 12, 2008

Korje...Korje









on the way gi ofis



my dearest rizal, u nengoklah bilik i ni dah jadi tongkang pecah, abis disepahkan oleh anak-anak bertuah u tu, kepala i lagilah ting tong dibuatnya, dah lah kerja i melambak giler
ekkk, siap main kejar-kejar lagi..... elooooo ni bukan playground, ofis mama tau......


abis disepahnya tempat abang rahman, sorry abang, nanti i kemaskan


ari ni aku kena gi ofis, bercinta aku nak bangun, ingat boleh rehat tapi ..........

file for our BOD satu pun belum siap lagi, so by today semua kena dibereskan. Boss aku pun datang tapi dier datang lambat lebih kurang kul 11.00 pagi. aku datang jam 9.30 am. aku ni penakut ngan hantu, aku ader dengar story yang tingkat aku ni keras sikit, all my friends and terutama sekali laki kesayangkan aku, tahu yang aku ni very the penakut one. lebih-lebih lagi ngan hantu pocong. so aku angkut abang & kasih untuk nemankan aku buat kerja. tapi nak melayan budak bertuah 2 orang tu maknanya kerja lambatlah siap, by 4.00 pm aku gerak balik, naik LRT sajer ajer bawak anak jalan-jalan.

my dearest rizal, i sindir u tau sebab u x nak temankan i kat ofis & bawak kitaroang jalan-jalan cari buah pusing kedai.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com