Thursday, January 17, 2008

My new workstation

dahulunya dipamerkan di almari kat bilik aku
sekarang kat luar aje letaknya

nilah tempat baru aku x abis berkemas lagi coz Halim & Khairul x abis angkat barang diaroang lagi


bersepah giler babas

i moved to a new workstation yesterday & today is my first official "no privacy dah lah". I had moved from an under exposed to an overexposed workstation. everyone is asking me "macamaner ngan tempat baru, dah x ader bilik ni okey ke?"

Frankly speakinglah aku memang bengang giler-giler coz kena kosongkan bilik. bengang dan kecewa tahap gila babas punya. Habis madu sepah dibuang, aku ni tak ubah macam melukut kat tepi gantang (pinjam cakap one of the sec kat sini).

dahlah air cond temperature macam bangang aje, kat umah aku lagi kuat patutnya ofis lagi kuat ni tak. sakit bebenar ati aku dahlah aku ni jenis yang mempunyai ketinggian suhu badan yang tinggi x normal cam orang lain.

Computer screen is so exposed to everyone yang lalu lalang kat sini, x ader privacy langsung

I HATE MY NEW WORKSTATION

i'm currently typing away at my new workstation

0 comments:

 
template by suckmylolly.com