Monday, February 04, 2008

20th Day of Kindergarten




FRIDAY : 1 FEBRUARY 2008


Aku ngan rizal cuti coz hari wilayah, tapi abang tetap kena gi sekolah, sekolah abang x cuti coz under selangor.

Well, today is 20th day of kindergarten. Abang teacher's name is Teacher Wong, she is very nice but gives a lot of homework. Abang lovest it......haaaaaaaaaaaa haaaaa.

aku, rizal ngan kasih antar abang, suka giler abang. TAPI ader benda yang buat aku rasa frust dan terkilan sangat. aku boleh lupa lak hari ni adalah hari Jumaat, patutnya abang pakai shirt senaman bukannya uniform, patutlah aku nengok dak lain pakai shirt exercise aje.
Aku boleh lak ngan selamba bodoh gi tanya 1 of the teacher kat saner, nganper semua pakai shirt, "miss, today is friday ma" . cian kat abang, sorry ye abang.
My dearest rizal, ni semua u punya pasal kalu i tak majuk ngan u mesti i ingat......

0 comments:

 
template by suckmylolly.com