Monday, March 24, 2008

AMBOI-AMBOI


abang x eat, abang tengok kasih eat aje....

tu tangan tu nak ambik aper...



Saturday : 22 March 2008



satu hari tu kan, budak-budak bertuah tu kan makan pop corn kat atas bed aku. aku kept myself locked in the bathroom for a while yelah kan nak nengok kerenah diaorang yang lupa ngan tatasusila bila ader kat bilik tidur mak bapak dier. dia orang lupa yang x boleh, dilarang keras dan memang x boleh sesangatlah makan kat lam bilik kitaorang.


aku opened the door when abang yells "mama, kasih eat pop corn kat bed mama". abang kekononyer ingatlah yang amaran keras x leh eat kat lam bilik. diaorang beranilah sebab rizal x der, cuba kalu bapak diaorang ader, haram x berani, ngan aku boleh.

tapi cambiasalah, aku tersangatlah jarangnyer marah abang ngan kasih. cuma bagi nasihat aje.....



0 comments:

 
template by suckmylolly.com