Wednesday, March 12, 2008

BORING

today is a boring day.

what to do !!!!!!!

arrgghhh.....was suppose to meet "Mr. Lan" today. din happen

today, aku kena ganti tempat kak roy who was on leave for 6 days.

bila timbul boring mulalah otak aku melayang-layang, merapu-rapu duk pikiq soal nama anak, bila rizal nak bagi pun x tau lah nak cakap

1. Mohammad Danish Rahimi - Abang

2. Kasih Damia Riesya - Kasih

3. Mohammad Daniel Ryan or Damian Ryan (actually nama ni aku dah simpan waktu mengandungkan kasih kot-kot lah terkeluar anak lelaki.

4. Kasih Darlene Elvina / Kasih Dania Amanda atau Cinta Darlene Elvina. mana-mana lah satu yang ada rezeki nanti

Sebenarnya aku teringin sangat nak dapat kembar 4, tapi apakan daya, tiada langsung keturunan aku yang kembar

andaikata dapat kembar 4 pun, semua nama dah ader kat lam kepala hotak aku ni.

aku paling boring, bila aku tanya aje, dah ader nama belum for baby, BELUM. beb, jangan nak kencinglah, aku dah 2 kali beranak, bila kita mengandung aje, macam-macam nama yang kita duk terpikir lam kepala hotak ni. 9 bulan kita pregnant, takkan 5 saat pun x pernah terpikir soal nama anak.

Apapun itu prinsip dah rahsia masing-masing.

aku cadangkan nama abang adalah Danish Ryan Uqasha, tapi tuan besar x nak. nak gak nama sekarang.

Kasih Damia Riesya, aku yang pilihkan, nama kasih tu sebab masa bujang aku suka sangat nengok cerita merah lakonan ziana zain ngan awie, dalam story tu watak ziana zain namanyer kasih. so apalagi tiru ah.

Cinta Darlene Elvina, nama cinta tu aku nak bagi coz dalam story ada apa dengan cinta, watak heroin tu namnya cinta.

So tak ader kena mengena ngan orang biasa, semuanya ikut nama artis.

Kan SERI...............................oppppss nasha..........................



0 comments:

 
template by suckmylolly.com