Monday, March 31, 2008

RINDU BANGAT

abang boring giler




Sunday : 30 March 2008



Boring giler kehidupan tanpa suami di sisi, nak bawak abang ngan kasih jejalan pun malas, aku lebih suka jejalan ngan laki dan anak-anak. baru 2 hari rizal pergi tapi dah rasa macam berminggu aje.


aku memang dah serik dan tobak sesangat dah, nak ninggalkan anak ngan laki aku, dulu masa gi Sarawak aku tinggalkan diaorang 10 hari tuh, actually masa tu ader problem kat ofis, so my dearest rizal yang sporting tu bagi aku relaks dan enjoy. dah bermacam terapi dia buat tapi satu pun x menjadi.


Actually gi Sarawak tu pun lagi x best, lagi buat aku menangis tetiap hari coz rindukan anak-anak dan bapaknyer sekali. cuma Yati HR lah tempat aku ngadu dan dia adalah sorang kawan yang baik coz masa kat saner, aku banyak x sihat, dialah yang tolong belikan panadol dan temankan kemana sahaja aku nak gi. bab kata orang x kenal maka x cinta. biar pun ader yang mengutuk dia, bagi aku Yati HR adalah seorang sahabat yang baik. dan dia memang baik. beb, dia x baca blog aku sebab tu aku puji dier, inikan semua luahan hati yang ikhlas dari aku.
My dearest rizal, i rindu sangat kat u........





0 comments:

 
template by suckmylolly.com