Friday, March 28, 2008

SENDIRIAN


patutnya aku cuti ari ni, but memandangkan rizal x ader malas lak aku nak lepak kat umah, abang gi sekolah, kasih kul 12.00 noon baru bangun. jadik aku called puan azidah kul 6.30 am tadi bilang yang aku x jadik cuti.



Tima casih bangat coz bagi duit for shopping. apalagi memboronglah aku gamaknyer. my deareset rizal x der kat KL, dia dah balik kg subuh tadi antar kreter yomi. dia bilang aku ngak boleh ikut coz nanti kalu ader apa hal kat tengah jalan susah. yelah kereta tu pun bukannya kereta baru second hand.



So, during lunch hours tadi aku gi BB plaza, tulah satu-satunya tempat yang aku suka sangat shopping, coz fesyen semuanya up to date.



My dearest rizal, RM x00.00 tu x cukuplah, next month up kan lagi jadik RM500 boleh x. tadik masa i shopping x cukup duit, so i terpaksa guna duit........................nanti balik tolong top upkan okey.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com