Monday, April 28, 2008

BOWLING - SATURDAY 26 APRIL 2008



yang berdiri tu Kyeroll yang kepala nyer pun agak ting tong dan yang duduk tu pegawai yang namernya encik razak, very da nice man and friendly gitu. overall best giler team ni coz aku jarang ramah mesra ngan budak ofis.


hari sabtu ari tu ada perlawanan bowling ngan TNB kat IOI Mall Puchong , tuan besar x leh neman coz dia ada duty. so aku gi ngan boss. before games aku dah agak mesti AKU GAGAL coz aku dah lama x main bowling kira-kira lam setahun setengah. tangan pun dah kaku.

Nah betul jangkaan aku, MEMANG SAH aku cuma dapat no. 6 aje, so dapatlah hadiah rice cooker, pas tu aku terus called hasri mengadu domba yang x pernah-pernah aku dapat score lam 90 aje. itu adalah score masa aku baru nak pandai main. aku punya score biasanyer lam 100-120, tu score yang biasa aku dapat.

dah lama aku x praktis, dulu masa bercinta ngan hasri, tetiap minggu gi layan bowling kat Federal, Bukit Bintang, tapi sejak dah kahwin ngan tuan besar ni dunia ke arah bowling tu macam tertutup sikitlah. gipun tuan besar x main bowling, dia main benda lain. ada jugak aku ajak tuan besar teman aku main bowling tapi dia x nak.....

Actually, aku memang sedihlah coz bowling ni adalah one of my hobbies. tapi kita bila dah kahwin kekadang tu bukan kekadang memang sokmolah kena ikut rentak hidup. tuan besar ni bukanlah skima sesangat tapi dia lebih kepada sifat seorang ayah yang perlu menunjukkan tingkah laku yang tokmat ninah for our kids. bowling x salah cuma x der geng, rizal leibh suka menghabiskan masa ngan piknik gitu ataupun nengok ikan kat kolam. fuhhhh lotih mak


0 comments:

 
template by suckmylolly.com