Wednesday, April 16, 2008

PENDAFTARAN

nilah pejabat SK Pandan Indah

tulah aku dah cakap pakai sandal aje sibuk nak pakai kasut, kan susah


ni sekolah agama for abang, sunyi sesepi giler

aku masuk lambat ofis coz nak gi register abang kat Sekolah Kebangsaan Pandan Indah ngan Sekolah Agama. Tapi macam kena pergi kali kedua lak coz banyak benda x leh settle before 12 noon, aku kena masuk ofis balik, ingatkan nak ambik cuti aje tapi memandangkan boss pun cuti jugak maka aku kenalah masuk.

My dearest rizal, ari tu kita bertekak pasal abang nak gi Q-Dees or Chinese Kindy, so u menang, sekarang nak daftar sekolah anak pun problem. Tuan besar cam biasalah nak anak ikut rentak dier sekolah kat Chinese School, tapi aku x nak sesangat coz saper nak ajar abang buat homework, sekarang ni pun aku terkial-kial gi ketuk umah jiran sebelah minta tolong translatekan untuk aku.

Finally both of us agreed abang register kat Sekolah Kebangsaan Pandan Indah tapi masalah kedua lak timbul. Tuan besar x nak register abang kat sekolah agama, not important sangat. nanti anak letih coz sibuk terkejar-kejar nak belajar. yang penting sembahyang 5 waktu dan menggaji. Kalu pandai sangat jawi dan memacam tajwidlah, tapi sembahyang x cukup 5 waktu, aper kes......

Ada betul jugak, registerlah dulu nanti pelan-pelan kayuh.....




 
template by suckmylolly.com