Thursday, May 08, 2008

BEST NYERRR

best sangat ader anak lelaki coz dia boleh jadi peneman setia pada kita. Kekuatan pada diri kita, semakin besar anak kita semakin best kehidupan yang Allah S.W.T berikan. sekarang ni aku dah mula jogging balik, so abang danishlah yang nemankan aku pagi-pagi, x kan lah aku kejam sangat nak suh abang jogging sama ngan aku, aku jogging abang kayuh pelan-pelan bicycle dier. x sabar lak nak tunggu kasih lak yang besar, nanti boleh jogging sama-sama. Rajin sangat abang ni, sememangnya bertuah dan bersyukur pada Allah S.W.T kerana kurniakan anak yang baik seperti abang. x payah aku kejut banyak kali, kejutkan abang 2 kali aje terus melompat bangun dari katil basuh muka.
sebut aje perkataan "temankan mama" abang mesti nak punya, x kiralah tengah tidur ke, makan ke, main ke, mesti berhenti semua tu untuk mamanyer yang tersayang.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com