Tuesday, May 27, 2008

KAT SINI RUPERNYA

nampak gaya x tahan lama lah katil aku ni, mahu sikit ari lagi rosak. rupernya ader orang suka gayut kat sini

abang x sedar aku snap photo dier, bila abang sedar aje cepat-cepat buat baik kat aku....


kasih cam biasalah tukang sepah katil aku

abis katil kitaorang kotor coz kasih sepahkan ngan make up sampai hancur jadiknya





terkejut giler aku masuk bilik nengok budak-budak bertuah ni duk melenjang kat sini sementara aku enak aje duk layan impak maksima. aku ni memang hantu TV especially kalu criter melayu. aku x layan sangat criter orang putih. kalu criter melayu serah kat aku. memang aku suka..........
mami cakap anak-anak aku x takut ngan aku, kalu aku ader kat umah semua spoil coz depa x dengar cakap, kalu aku x ader, mereka berdua ni sangatlah patuh. x apalah dah nenek dia garang cam singa biarlah aku lak lembut cam sutera.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com