Friday, May 23, 2008

KESIAN KAT ANAK AKU

aku tengah nangis masa type blog ni. tuan besar called story conductor bas melilau duk cari blok and tingkat umah aku coz uncle van yang selalu antor abang tu x der. depa terus antoq anak aku guna bas yang gi Zoo Negara. maner depa tau condo aku blok maner, tingkat braper. Abang danish dah cakap blok A, tingkat 12A, tapi depa cam x percaya coz anak aku tu lum lagi masuk 5 tahun, bulan 11 ni baru 5. depa pergi setiap blok cari umah aku, lastly after 1 hour melilau kat bawah tu baru dia percaya cakap anak aku.
Tuan besar bising cakap ngaper aku x ambik cuti aje coz dia tahu sekarang bukan time board meeting. so aku x busy sangat. actually aku nangis bukan kerana kena marah tapi kerana .......................
Kesian kat abang, sebagai mak aku kena ader disisi abang. Ini kali pertama abang keluar without us. sebagai mak aku kena ambik berat, anak lelaki aku cuma sorang ni aje. kalu jadi aper-aper menangis x berlagu. MAMA mintak maaf, mama sayang abang.
Tak semena-mena aku bengang ngan.........
AKU MEMANG BENGANG TAHAP CIPAN.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com