Wednesday, May 14, 2008

PERKELAHAN DI SUNGAI PANSUN

bestnyer mandi



kat sinilah kitorang bermandi manda



sebelum bersiram bersantaplah duluan






best aje nampak kitaorang berkelah kat sini kan? best aper, ni semua gara-gara x der air, x der sorang umat manusia pun yang mandi kat sini kecuali kitaorang aje. my dearest rizal ajak kitaorang mandi coz dari pagi lagi belum bersiram. nanti ader lak yang pengsan lalu kat sebelah aku. punyalah panas cuaca sekarang ni, 2 jam aku duk berendam merasa kenikmatan air. best nyer. masa nilah baru nak hargai air.


masa nilah boleh bermanjaan, line clear x gitu, aku mandikan rizal, rizal mandikan anak-anak, pas tu rizal syampukan rambut aku pas tu aku syampukan rambut dier lak. rizal sabun aku, aku sabun rizal, gitulah seterusnya sampai nak muak aku nak mandi lagi....


0 comments:

 
template by suckmylolly.com