Saturday, May 10, 2008

SAFEA AND THE GANG 1

aku jamu diaroang makan satay kajang ngan mee hoon, last minute punyer menu

kuah satay dier, mak bapak pedas giler


kasih sibuk ngan hadiah





safea and the gang reached kat umah bih kurang kul 9.00 kot, diaorang ni memang giler ah. terkejut aku nengok hadiah yang diaorang beli kat kasih. yang aku tau MAHALLLLLLLL. Bukan aku aje yang terkejut tuan besar pun terkejut beruk. terperanjat, terkejut, teruja, terharu, happy, macam-macam perasaan yang ader. actually aku suka ngan happy sangat coz x sangka ader orang luar yang boleh sayangkan anak aku sedemikian ruper.


my dearest rizal adalah orang yang paling terkejut coz ader anak dara yang macam safea, sheila, ainul ngan etty yang boleh suka dan sayang kat kasih sampaikan sanggup datang umah malam-malam semata-mata untuk jumpa dan sambut birthday kasih. jauh tuh diaorang datang from shah alam to pandan indah. memang giler ah. kitaorang satu famili terharu ngan sambutan, keprihatian dan kesayangan yang korang berempat berikan. tiada kata-kata yang boleh diluahkan melainkan sesungguhnya bertuah hidup kak rose sekeluarga kerana dikelilingi oleh adik-adik sebaik safea, sheila, ainul dan etty yang begitu sayangkan anak kak rose.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com