Friday, May 23, 2008

VITAMIN

mula-mula tu gi bhg budak lu cari beg sekolah abang

mak bapak mahai giler, eeeeh tuan besar ni kalu duit aku laju aje soh beli yang mahal


nampak tu muka masam aje. aku cakap selai ajelah, DOCKERS tuuuuu, rabak mak. mengada-gada nak 2 lai, aku layannnnnn ajelaaaaah, nanti kan kalu u dapat vitaman B i lak yang kederat kan tuan besar

nampak tu senyum sinis...... ya lah dapat 2 helai kan, puas segala hati

yesterday vitaman G dah masuk so aku kena tunaikan janji pada 2 orang teruna. kena beli awal-awal kalu idak abis vitamin tu aku belanja kat h/bag ngan kasut aku. after ofis hour aku ngan rizal went to Sogo. rabak jugaklah duit akak ni semalam.
ngan abang aku dah janji akan belikan beg BOB BUILDER coz beg THOMAS dah rosak. ni semua angkara criter cartoon kat astro, semua cartoon ada lak keluaran barangan sendiri. so semuanya abang nak, pas satu, satu.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com