Wednesday, June 11, 2008

DILEMA

last nite before aku n tuan besar tido, we discussed about offer from ........... Tuan besar tengah fening pikiq nak accept or not. ai x berani nak suh pilih maner satu coz itu haluan idup masing-masing just bagi pendapat pro n kontra.
menurut tuan besar if he accepts maka hak mutlak ngan aku n anak-anak akan berkurangan coz he will busy busy busy yang amat. saturday n sunday also needs to go to ofis. so maknanya kitaroang x leh berdondang sayang cam dulu lagi. IF HE ACCEPTS. kalu x accept idup kitaorang happy go luckylah cam slalu.
kalu tuan besar terima, aku secara automatik dan muktamadnya x leh gi ofis ngan tuan besar lagi dan lagi. x leh nak berkepit pergi n balik. x leh berjemput n antar. coz masa x tentu. so camner? Lu Pikiqlah sendiri. rizal cakap he will buys a new xxx for me .
Masalahnya aku x minat dan x minat dan x minat. apa jua tawaran nya, aku tetap x minat.
My dearest rizal, terpulang pada u nak accept or not, offer tuh. apa pun pasti ader jalan lain. tapi cadangan u tu ai x moi pikiqlah coz ai dah nampak CAM GELAP SANGAT masa depan ai kat Shopping Complex especially SOGO. WUHHHHHHAAAAAAAA.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com