Wednesday, June 18, 2008

HASRIE OH HASRIE

singgah jap beli nasi ngan air

kat kedai masa ngah nunggu



last nite hasrie called mintak tolong bawak nasi paprik n fresh orange, lapor katanyer. kesian lak kat ex tunang aku ni. tapi x apalah dulu masa aku muda banyak giler dia berjasa masa ngan duit kat aku. so sekarang turn aku lah plak berjasa padanya. actually hasrie dimasukkan ke hospital ampang puteri coz kena minor operation.

Hasrie, nice guy, he is my ex - tunang. tulah jodoh pertemuan semuanya di tangan Allah S.W.T. kami bercinta hampir 7 tahun. lama kan???? tapi jodoh x panjang. bukan salah dier tapi salah aku yang x setia coz gilakan tuan besar yang encom semester alam tu...... (kat mata aku lah, mata korang aku dulik aper).

tapi walaupun dah putus, kami tetap berkawan dan berkawan dan baik sehingga ke ari ni. lebih-lebih lagi dia anak angkat kesayangan mami. Ngan tuan besar dia x leh lah nak friend-friend, mesti ader dendam "eeeiii mamat nilah yang rampas tunang aku" mencinya aku. x gitu hasrie??

My dearest rizal, tq very much coz very da sporting........

memanglah dia sporting coz aku pilih dia dari hasrie, kira dia menang & terrorlah coz dapat bik tunang orang lak tu. cuba kalu hasrie yang tinggalkan aku, mahu dia x bagi aku kawan dah......cakap kat telefon pun tarak boleh!!!!!




 
template by suckmylolly.com