Monday, June 02, 2008

KENANGAN TERINDAH : FRIDAY 30 MAY 2008






aku nanya kat rizal ngaper dia beria benar nak gi Pulau Pangkor.




Oh rupernya kenangan terindah kitaroang ader kat saner.





Dulu masa muda-mudaan, kitaorang kan satu opis, so ader family day kat Pulau Pangkor tahun 2000, masa kat ofis x beraper rapat coz masing-masing dah ader yang punya. tetiba lak masa kat Pulau Pangkor boleh jadik rapat siap naik kayak, kayuh basikal, dance sama-sama. so sejak dari ari tu kitaorang mula rapat and couple lah.
Pas tu aku ni nakal x setia ngan rizal, aku boleh suka kat orang lain masa kerja kat BBMB Securities, so aku minta break sementara. tapi rizal ni kuat semangat dan azam, dia ajak aku sekali ngan budak-budak kat ofis tu, gi berkhemah kat Pulau Pangkor. so masa kat saner rupernya baru aku sedar yang dia beriya-riya nak jadikan aku ni isteri dier. tapi aku kan NAKAL.....
So katanya bertemu di Pulau Pangkor, Berbaik Semula pun di Pulau Pangkor, jadi tempat tu adalah kenangan terindah dalam idupnya dan dia sibuk nak tunjuk kat kasih ngan abang tempat tuh.
kira laki aku ni mamat jiwanglah, romantik bagai tapi perut aku lapar ni bila nak isi....

0 comments:

 
template by suckmylolly.com