Monday, June 30, 2008

KERUSI URUT OGAWA




kitaorang bukan kat umah urut tau, tapi kat umah papa
amboi-amboi papa ni, lawan tauke nampak, umah aku jangan kata ada bunga-bunga, niat pun x der nak beli benda yang mahai giler ni, terkejut beruk nengok kat umah papa ader menda ni. apalagi jakun kan, nerai aje lah lama-lama sampai nak letih menda tu duk urut kami.

2 comments:

Lily.Lulu. said...

akak .. bess tuh ada kusi ogawa ..
layannn .. syiok je ada yg tolong urutkan

:D

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah, best giler dik

 
template by suckmylolly.com