Tuesday, June 03, 2008

QUE : SATURDAY - 31 MAY 2008



nilah feri yang abang beriya nak naik

sabar menanti



masa beli tiket memanglah x ramai, tapi masa nak que naik feri punyalah ramai manusia, satu part paling kelakar kat sini ada auntie cina tu (yang tengah pegang plastik kat atas) dia bawak macam tong putih kira macam tong sampah lah sebab kotor giler, so abang ngan kasih suh aku bukakkan sweet untuk depa, aku x toleh kanan kiri terus campak kat dalam tong sampah tu, apalagi auntie tu terus cakap "helooo, ini bukan tong sampah, ini saya punya tong ikan lah, suka atik awak saja buang ini dalam" aku ngan muka rasa bersalah terus mintak maaf and kutip balik plastik sweet yang aku buang tu. pas tu aku malu weeei, aku terus beratur depan rizal, tak mo ambik photo lagi, muka aku dah tebal 5 inci.

2 comments:

Anonymous said...

Gomen kudasai.

Anonymous said...

For us when we visit some blog site our main objective is to ensure that we will be entertained with this blog.

 
template by suckmylolly.com