Monday, June 23, 2008

SUNDAY : 22 JUNE 2008 - JALAN-JALAN









Tuan besar x der lagik, korje lagi, so kitaorang gi jalan-jalan kat KL dan singgahlah tempat maner yang rasa nak singgah.


Masalah, masalah. sekarang saya ader masalah yang serius dan saya x suka dengan masalah ni. abang dah pandai pilih baju ngan seluar aper yang patut dia pakai dan kasut atau sandal yang patut di pakai. Begitu juga ngan kasih sorang ni, cukup payah skarang aku nak pakai kan dia baju. mesti kasih yang nak pilih sendiri.
Kalu saya x ikut makanya, abang akan menjerit dan kasih menangis bagai nak rak. dah hati kedua anak-anakku ini akan puas sekirnya dapat pakai aper yang mereka hajati.
So pada hari ni, aku x berjaya tentukan baju, sluar ngan sandal abang, abang pilih sendiri, tu yang jadik x senonoh giler. kasih okeylah coz aku tipu dia cakap pakai baju yang dia pilih malam nanti masa nak gi beli sweets.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com