Wednesday, June 11, 2008

TOYS

suka abang bila aku cakap nanti kita gi beli toys





bila dah gi midpoint, abang nampak aje kedai jual toys, apalagi merenggek lah nak tu nak ni. but as mami said aku suka manjakan abang n kasih, so ginilah jadiknya. tak apalah diaorang bermanjaan pun ngan aku bukan ngan orang lain, kalu aku x abis duit kat abang n kasih kat sapa lagi.


kadang-kadang orang x faham, bukan aku x suka menabung tapi aku amat menghargai apa yang ader depan mata aku sekarang. Dulu aku pernah kehilangan abang ngan adik, dua-dua pergi depan mata aku. dan yang paling terkilan adik aku yang nak sangat ngan kasut NIKE tapi aku x sempat beli, hajat adik aku x tercapai. selepas kejadian tu, aku terus menghargai apa yang ader depan mata aku sekarang, kalu nak, aku sanggup berhabis asalkan x menyesal di kemudian hari. Kerana akibat "nanti kita beli" menyebabkan penyesalan yang amat sangat sehingga ke hari ini.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com