Tuesday, June 24, 2008

TOYS

see, abang laju aje ninggal aku kat belakang x sabau-sabau nak beli robot



kasih hantu coklat




dibelek-belek namun hatinya kecewa dia nak robot yang bapak besar giler, maner ader jual kat kedai tu. sok-sok lah aku gi beli kat SOGO


tasih nak coklat boleh mama?

hati anak sulung aku kecewa, kecian kat abang

belum pun sempat nasik nak jatuh ke perut, abang dah merayu-rayu ajak gi kedai beli robot. actually kat mid point to memang ader kedai toys tapi aku malaslah nak gerak gi saner, gi kedai runcit sebelah kondo ajelah. penat sehhhh. ajak tuan besar dia cakap nak tido dulu nanti kul 11.00 nak bangun balik.

mami cam biasalah duk lebel kat aku marah coz slalu ikutkan kehendak abang. tu yang jadi spoil. x aderlah kan? memang dah adat budak lelaki suka beli barang mainan, anak pompuan biasanya x kisah sangat ngan semua tu. anak member-member aku pun lebih kurang sama aje ngan abang danish. so ni bukan sebab dah terbiasa tapi memang dah naluri budak lelaki suka mainan. idak gitu?????


0 comments:

 
template by suckmylolly.com