Monday, June 23, 2008

TQ MY DEAREST RIZAL

tq ayang








ni bukan soal bagi segala macam vitamin yang tuan besar bagi kat ai, tapi pasai hal lain. aku pun x sangka rizal x kisah. dia jwab "okey. no hal". tuan besar suka menerima tetamu dengan hati yang gembira. aku kadang-kadang jadi serba salah pun ader. yelah kan kot x der privacy untuknya. tapi bila dah berterus-terang bagai, bersemuka, berdondang sayang, memang tuan besar x kisah langsung.
Actually, aku pun risau kot-kot tuan besar x suka. Mami ngan eji tinggal ngan aku sejak aku dapat anak, rizal memang dengan ikhlas hati nak jaga mak dan adik ipar dier. so kami tinggallah satu keluarga. sekarang ni cousin aku lak yang datang nak tinggal kat umah. tapi aku x berani bagi kata putus, tuan besar cakap "okey, no hal punyer". so agak terkejutlah coz bertambah lah lagi penghuni kat umah aku. rizal cakap sekarang turn dia susah, sok - sok kita plak. jadi lebih baik masa idup ni jangan berkira sangat. bukan orang lain pun cousin ayang jugak......
so rasanya ader satu dalam sejuta. ayang memang baik dan berhati mulia. banyak sungguh ayang nolong sedara mara yang.





0 comments:

 
template by suckmylolly.com