Friday, June 27, 2008

ULTRAMAN DYNA

ting tong gak otak dia ni

kecian kat kasih, lama giler nunggu abang pilih


abang danish ni sekejap nak yang tu, sekejap nak yang ni, mesti leng cai ni tension coz asyik kena lipat baju aje


ni lah yang abang duk idam-idam kan sangat, masuk kreter aje terus tukar


masa reached kat Petaling Street, hujan renyai-renyai tapi kitaroang redah aje coz dah janji ngan tuan kechik kan. agipun abang mat nak belikan shirt ultraman for adam.

Jaga-jaga weiii, ultraman dyna dah mulai berkuasa

1 comments:

rizal said...

ayang tertanya-tanya kenapa ayang begitu berhemah sklik, kenapa x beli apa yang ayang nak tu????

 
template by suckmylolly.com