Monday, June 30, 2008

UPDATE

aku jarang sesangat update blog pada ari minggu coz ari minggu tu kira macam family day. so aku kena luangkan sepenuh masa untuk tuan besar, abang danish, kasih, mami n eji. coz setiap ujung minggu kitaorang banyak kerja n aktiviti nak buat. kalu dok gi berjalan kitaroang kena buat kerja umah yang banyak giler. kalu duk mengadap komputer maknanya x jalan semua kerja umah, x makanlah anak-anak aku coz aku kalu duk mengadap komputer x ingat doh dunia lain. mahu tuan besar bising.
so ai will update segalanya pada pagi hari, kul 7.15 pagi aku dah sampai kat ofis, before start kerja aku buat semua tu, pas tu auto publish cam biasalah. masa lunch pun aku buat coz aku on diet so x bik lunch. kadang-kadang kalu x der menda nak buat time ofis hours, aku mengadap gak, tapi curi-curi lah kalu bos datang cepat-cepat aku katup blog aku. takutttttttttttttttt.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com