Friday, June 06, 2008

VITAMIN B



rasanya vitamin B dah masyuk tapi awal-awal dah cakap x cukup bajet. semalam aku dah tolong bank in kan pada pak mertua aku kat kg tu untuk baiki umah. so maner lak aku nya saguhati, x kan x der yang oi? memang x der pun. tuan besar dah sound awal-awal agi. tahun ni duit x leh kasi kat aku satu sen coz, coz tahun ni tahun family tuan besar. aku nanti tunggu vitamin S bulan september nanti.

weiiiii, memang makan hati jugak, dulu aku pun x faham asyik majuk aje tapi pas boss aku advised, aku pun akan rasa bertuah kalu anak aku tu cam pak dier lebih sayangkan famili. satu aje aku pegang dari dulu sampai sekarang, even ko x menabung banyak sangat cam orang lain, coz selalu nolong mak pak korang, percayalah Allah S.W.T akan sentiasa murahkan rezeki kita. cam rizal, ader aje duit nya yang nak mengalir keluar ke family dier, tapi dia selalu cakap banyak yang dia bagi kat family dier banyaklah yang Allah S.W.T. berikan dan murahkan rezki.




0 comments:

 
template by suckmylolly.com