Monday, July 14, 2008

AKU JUGA WANITA






saya suka sangat nengok criter melayu banding ngan criter orang putih. so setiap malam minggu saya mesti x miss nengok criter melayu. tapi sepanjang saya idup, criter "aku juga wanita" adalah criter yang paling best pernah saya nengok, walaupun adik saya cakap skrip dia boring dan cam criter orang lama aje, tapi saya x kisah semua tu yang penting jalan criter dia best sangat. kan bagus kalu tuan besar ader kat umah, biar orang laki ni rasa cam ner perasaan kita kalu laki nak kahwin lagi sorang.
tapi, tuan besar x derlah nak pasang niat kahwin lagi satu, (tapi kalu ader mahu aje saya terajang dia) saya kenalah berhati-hati coz hati manusia bila-bila pun boleh berubah, lebih-lebih lagi kalu jumpa awek lama. mak saya selalu pesan "jangan tido lam perut laki" maknanya kita sentiasa kena berwaspada. perempuan sekarang makin ramai dan semuanya makin cantik-cantik.
masa saya nengok criter ni, hati saya pun ader terdetik. macamaner kalu rizal jumpa awek dia balik? masih berbunga kah cinta tu cam lam drama tu? sebabnya sebelum saya hadir dalam idup rizal, dia dah ader awek yang amat dicintainya selama 5 tahun tapi dikebas orang. saya pun takut jugak, ayang.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com