Monday, July 07, 2008

BYE-BYE

sekarang musim panas, abang danish x berbaju







dah menjadi kewajipan, tetamu yang datang jarang sangat kitaorang antor sampai ke lift aje, mesti turun kat bawah skalik coz abang danish n kasih sangat-sangat mengalukan tetamu yang datang ke umah, dah kalu dah balik mesti kena antor sampai ke kreter.

2 comments:

PuteriSatu said...

salam...la hai siannya..patutla lama blog tak update...cam tu la kan klu anak sakit...cam Aqilah baru je baik dari demam campak...punyala susah hati tuhan je yang tahu....cam tu la dugaan nak membesarkan anak-anak ye tak...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam, memang banyak betul dugaan membesarkan anak-anak ni, alhamdulillah anak awak dah sihat dari deman campak, jangan bagi kena ujan nanti tinggal parut. itu petua orang lama.

 
template by suckmylolly.com