Wednesday, July 16, 2008

DEBAT ANTARA SHABERY CHEEK & ANUAR IBRAHIM




saya jarang ambik tahu hal-hal politik, tapi semalam tuan besar ajak saya dengar sama. dan saya rasa semua orang duk nengok debat ni. saya berminat tentang beberapa isu:-
(1) bagi syarikat geng dia, rakyat nganga
(2) satu fitnah yang berterusan kepada saya
(3) ini bukan soal pakatan rakyat tapi ini soal rakyat
(4) saya bukan Perdana Menteri, makan minum saya sehari dua ni x tahu kat maner
this issues very sensitive nak bincang. ai sokong yang mendatangkan kebaikan kepada rakyat malaysia.

4 comments:

mazzura said...

hai..nice blog..thanks visit my blog yea..
ttg perdebatan tu, ia mmg patut dilakukan dr dulu lagi..sbb ia melibatkan rakyat..

[SAFEA] said...

safea tak bape suka cara mcm nie coz ini suma muslihat pembangkang. al-maklumlah dpn tv, for sure nak tunjuk yg baik2 belaka. Rakyat akan keliru dgn sikap pemimpin setiap parti and ape hala tuju mereka sebnrnya.. mana janji2 yg ditaburkan kpd rakyat time pilihan raya dlu..?? nie ker sikap pemimpin kite??kepuasan diri sendiri yg dicari and kehidupan rakyat trus terabai..Shit lar..!!!

what so ever pun, safea ttp setia dgn tampuk kepimpinan Tun Dr.Mahathir.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

mazzura
sama-sama, tq jugak coz singgah blog kak rose

safea
amboi ko fea cam ahli politik lak

[SAFEA] said...

mukhzani yg ajar safea jd ahli politik, lagipun my family bckgroud mmg politician..heheheh

 
template by suckmylolly.com