Monday, July 07, 2008

FEVER



so today, kasih pulak yang kena fever, kasih x bagi aku gi kerja tapi apakan daya, cuti aku x banyak, ari tu masa abang masuk spital, diaorang x bagi MC, so aku consider EL. so cuti tinggal beraper lagi, so kena berjimat cermat takut-takut ader berlaku kes-kes EL lagi. tapi aku akan cuba balik awal.

pagi tadi, teacher wong called rizal, n asked rizal bawak abang balik coz abang muntah-muntah kat class. aku ader kerja banyak coz meeting ari khamis ni, so timbang tara tuan besar kena gi ambik abang. memang x leh pakai lah tangan aku ni, pagi tadi aku tengok dahi abang x panas, bila aku tanya abang cakap dah x deman. tapi memang x demanlah. tapi pasai aper boleh muntah-muntah lak.
esok, confirm aku kena masuk lambat coz nak gi spital buat follow up check up, supposed today, tapi x kan x nak masuk opis lak, aku pun takut gak boss bising. kerja melambak giler nak kena buat. tapi satu hari ni aku rasa bersalah sangat coz lepaskan abang gi sekolah n x pergi buat follow up check up.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com