Monday, July 07, 2008

IMBUHAN FOR MAMA







my dearest rizal tahu aku penat giler, tapi kita maner boleh merunggut, itu kan tanggungjawab kita. tapi sememangnya dia tahu aku sangat penat, so petang tu, lepas suapkan abang pil selsema, tidokan abang n kasih. rizal ajak aku gi makan, tapi rupernya dia nak ajak aku nengok wayang, kat umah x cakap coz takut aku tolak.
actually, memang every month rizal dah pratikkan kuar dating ngan aku berdua aje without our kids. so alang-alang dah cuti, so masa pun ader, ni lah peluang nyer. lagipun before nengok wayang aku call mami, tanya pasai abang, mami cakap abang x sedar langsung dari tido. so aku ikut ajelah kehendak tuan besar.
Kitaorang nonton criter HANCOCK, so far okeylah, tapi x derlah best sangat - pendapat aku lah. kitaorang x abis nengok, lam 15 minit nak abis aku ngan rizal dah kuar coz tuan besar ajak solat maghrib kat surau coz nak sambung nengok criter WANTED lak kul 8.15 malam.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com