Wednesday, July 16, 2008

A MOTHER'S LOVE







aku kan x dapat ajar abang study mandarin so aku kenalah pandai-pandai pujuk abang yang tengah excited giler nak study. aku cakap terus-terang ngan abang yang aku memang x pandai. tunggu papa balik.

5 comments:

rasp said...

pujuk jgn tak pujuk *ihiks*

KaSiH said...

pasni akak pun kena g skola mandarin gak la..ahahah...kak..buatla chatbox..senang nk ngumpat..eh burak...hehe...

Along Abdul Karim said...

salam perkenalan..
seronok baca blog akak nie. Anak2 akak pun comel macam mamanya :)

IBU KUMBANG said...

Salam,

Yela.. apa2 skang ni kena cakap terang2 dengan budak2.. kalu zaman kita dulu mak bapak slalu kelentong anak..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

rasp
tugas kak rose memang tu ajelah pujuk memanjang

kasih
nanti kak rose mintak adik kak rose buatkan, kak rose x pandai benda-benda cam ni

along
tima kasih banyak-banyak

ibu kumbang
tulah yang kita duk praktik sekarang ni, x mahu kelentong anak, lastly dia tahu gak

 
template by suckmylolly.com