Monday, July 07, 2008

SATURDAY : 5 JULY 2008 - NICHI



ni aku punyak, eji punya fuhhh, x tahulah ader duit belanja x tengah bulan nanti

pagi cam biasalah ari minggu, semua orang punya rutin yang sama, basuh baju, jemur, bersih umah, mop lantai, basuh bilik air, masak, semuanya lah kerja-kerja orang pompuan. so petang tu Nichi sms, ader sale. so apalagi adik aku tu hantu shopping, pantang dengar sale, melompat nak pergi, x makan x per yang penting boleh beli baju. tapi x per dia ader banker, kalu x boyfriend jadi banker aku yang jadi. sonang kan idup anak dara. boleh belanja suka atik aje. x macam kita yang dah kahwin ni, banyak nak kena fikir sebelum kuar duit. alah sibuk duk mengata adik aku, aku pun masa bujang, sama jangan kata nak saving, perabis lagi ader, pantang dengar ader sale.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com