Tuesday, July 08, 2008

SAYANGKAN ADIK TANGAN-TANGAN KAN






abang danish suka sangat usik kasih, tapi orang lain jangan sekali-kali usik atau pukul adik kesayangannya ni. tadi masa kat playland hospital pantai, adalah sorang budak laki babat kasih coz berebutkan horse, so abang tanpa toleh kiri & kanan, di sepak budak tu. Aku tergaman x tahu nak cakap aper coz mak budak tu ader kat situ. bab-bab macam ni aku memang takut nak handle, aku soh rizal nengokkan.
mak budak tu macam bengang giler ah, (kalu kita pun kita bengang orang pukul anak kita) tapi disebabkan tuan besar speak very nicely ngan mak budak tu, maka hati sorang ibu tadik pun lembut. dia cakap "x apalah budak-budak" tapi before rizal gi said sorry, aku nampak air muka dia macam nak hantuk-hantuk kepala abang kat dinding, bab-bab ni memang aku takut. so kalu rizal x settle, mami yang settle, aku slalu duk belakang, pastu sengih.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com