Tuesday, July 01, 2008

TERKENANG WAKTU DAHULU


ni masa bertunang


masa nikah


aku bertunang kul 3.00 petang n nikah kul 9.00 malam. aku kalu boleh x nak tunang-tunang dah, dah serik, fobia pun ader. tapi tuan besar lum pernah merasa alam tunang lagi jadi nak lah gak, merasa benda tu semua. aku bagi syarat tunang sekali ngan nikahlah, kalu idak, aku x mahu.. mestilah tuan besar setuju masa tu kan tengah mabuk asmara cinta.
Aku nikah lu, after 2 months baru sanding, coz tuan besar terburu-buru nak nikah cepat, dapat ajer durian runtuh terus ajak nikah. x mau tangguh-tangguh, kiranya x der lah plan macam orang lain. katakanlah, ari ni dia dapat durian runtuh, 2-3 ari pas tu terus gi umah aku merisik, lam bulan tu jugak ajak nikah. bila fikiq balik memang giler ah. aku kan nakal masa muda remaja dulu, so mestilah tuan besar kena jaga kalu idak mahu aku terlepas kat orang lain. aku plak memang jenis yang x pernah serius dalam apamenda yang aku buat kecuali KERJA, yang ni aku jaga sangat coz periuk nasi aku.
Nakal saya kan????

2 comments:

[ITS ME] said...

mana gambar mengandung..??? cepat post kan.. hahahahah

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

woii, nantilah kak rose tengah busy nanti kak rose letak jugak

 
template by suckmylolly.com