Friday, August 01, 2008

HAPPY BELATED BIRTHDAY SUE

ari ni kita orang lunch kat McD Sogo

ni bahagian aku, aku memang giler makan sos cili


nilah sue, kira tea lady kat opis aku

semalam birthday sue yang ke 28. sue boleh dikatakan close jugaklah ngan aku n seri. kalu kami x lunch, kat pantry dialah aku ngan seri duk lepak selalu. duk chit-chat, mengumpat bagai pasai ezora ngan sinderella dan semua lah yang berkaitan ngan drama kat TV3. so today, aku tanya dia nak makan aper, laju aje jawab McD. aku x tahu nak bagi present apa lagi, so aku treat lunch ajelah lu.

4 comments:

ratna said...

awak...kita kenal sue ni. dia selalu hantar makanan & air gak kat opis kita.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

oh yer ke, u kerja maju junction ke

ratna said...

saya keje kat sblh maju junction..bangunan th perdana

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

oic

 
template by suckmylolly.com