Thursday, August 21, 2008

HOT HOTTTTTTTTT

kitaorang berdua balik lambat giler, aku ader kerja sikit, seri nunggu adik dier abis meeting, aku lupa bawak getah rambut, panas giler bila air cond dah off, nak pinjam ngan seri dia ni x pernah ikat rambut.


mulai minggu depan aku akan keseorangan coz seri nak gi melancong lagi dan lagi, molek gok dekat nak raya ni boleh kirim beli kain kat saner. dengor ceriter kain kat saner cantik-cantik dan molek-molek belaka.


10 comments:

NoTy But Nice Zhoe said...

hai... :) singgah sini...

rasp said...

ya betul! kalo opis dah tutup air cond mmg panas kan! berkuap pun iye!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

sekarang gak kak rose singgah

rasp
yup, betul tu

Azura said...

seri nok gi mana.. he he he nyebuk jer tanya...beli kain lebih2 kat kite jugek

kuchalana said...

sib baik aku xda rambut.. kekekeke.. tapi btol, klu keje lewat slalu xda air cond.. panas mcm haper...

cutemiut78 said...

emmm..memang kan panas je rasanya. cam takde oksigen plak klu aircond dah tutup..

eedany said...

memang rimas kan kalau panas kat ofis. Kalau ada getah ikat gula tu pun jadi lah!

:)

atty's said...

sama ler.kalo panas taktahan..mau pengsan

suw said...

salam kak,
singgah sat heee :)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

azura
seri nak gi chieng mai

kuchalana
tul tu

cutemiut78
eedany
atty

tul tu

suw
tq

 
template by suckmylolly.com