Thursday, August 07, 2008

MAGGI OH MAGGI

aku cukup x suka anak aku makan maggi, mak ayah aku cakap boleh buat otak anak jadi lembap, tapi tulah kat umah punyalah banyak stok maggi untuk orang yang tengah berdiet. sorak camner pun, kalu dah abang danish mesti pandai cari. dia tahu aje tempat aku sorok menda yang x dibenarkan makan. punyalah dia menangis petang semalam nak makan maggi, x bagi nanti ganggu papa nak rehat so nak x nak kena turutkan jugak, tapi aku bagi suku aje. pas tu kantoi, papa nampak apalagi berdas das aku kena tembak kat telinga ni, adui sakitnyerrrrrr. salah sendiri kenalah tanggung, dok gitu.

tapi nasib baik x abis makan, dia dengar aje papa dia bising kat mama dia terus benti makan, merajuk marahkan papa yang berdas das kat mama dier. lama sungguh abang merajuk. rajuk abang lama kerana papa x sedor abang merajuk.

sib baik budok kecik ni dok suka makan maggi, on the way balik semalam aku singgah jap kat kampung pandan belikan kuih favorite kasih.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com