Wednesday, August 20, 2008

TERIMA KASIH EJI



walaupun duk serumah tapi jarang sangat dapat jumpa eji, kadang-kadang bila balik awal terus masuk bilik tido, kalu balik lambat lagilah x leh jumpa, dah sah-sah aku dah masuk tido, so pagi tadi, dia ketuk pintu mintak aku tolong angkat barang put lam kreter n pas tu eji bagi sepasang kain untuk raya. katanyer x der warna pink or merah, ni pun dia kirim kat kawan dia beli kat bali.

5 comments:

sweethOneY said...

hijau pn lawa gak kan :)

Dakjaat™ said...

hiks! cam tak caye jer... eh? .. ekekee! ;p

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

sweethoney
okeylah dari x der dik

dakjaat
kena percaya ni dakjaat

cutemiut78 said...

emmm..cam lawa je kak kain tu..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
bolehlah, tapi sayang bukan warna favorite akak

 
template by suckmylolly.com