Wednesday, August 06, 2008

TIRED

masing-masing dah kepenatan, mulalah duk lentok saner lentok sini

papa balik lambat lagi, kasih x mau tido coz nak nunggu papa, rindu katanyer



pas tu gi kat abang lak, kena adil dan saksama kalu idak abang mesti ingat mama dier selalu lebihkan kasih. actually, abang windu sangat kat papa, dah 2 ari x jumpa papa, kul 6.00 pagi papa dah gi kerja, balik lak kul 2.00 pagi. x perlah abang, papa kena kerja kuat, carik duit untuk kita semua.

abang danish sangat prihatin orangnya. sebijik ikut perangai tuan besar. semua menda kena teliti, kalu benda terusik aje, abang mesti tahu ader orang usik barangnyer. kalu ikut aku, orang alih barang tempat lain pun aku x pasan. barang ilang pun aku x pasan, sehinggalah kalu aku nak guna barang tu, tetiba x der, baru aku tahu ooh, dah ilang rupernya.


2 comments:

sweethOneY said...

klo org usik barang saye, saye leh sedar..even baju yg berlipat lam lemari tu pon leh sedar..gaya lipatnya lain..hihi

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah bagusnyer ader sikap cam tu, kita akan dapat tahu barang kita berusik atau tak, kalu macam kak rose jangan cakaplah semuanya buat x endah aje, ilang pun x sedor

 
template by suckmylolly.com