Friday, September 12, 2008

AMPANG PUTRI


aku sampai sini kul 8.3o pagi, doktor sampai kul 10.00 pagi, ingatkan cam biasa first come first serve, rupanyer dr ripin nyer sytle, ikut appointment. so berjanggutlah aku duk nunggu giliran aku ..............


so ari rabu ari tu, aku ikut perintah tuan doktor darina gi ampang putri, tapi aku dah pujuk rayu rizal cakap kalu boleh bilang kat doc tu aku x nak admit, susah bulan-bulan pose ni kalu masuk spital. aku mulalah duk imbas kembali kenangan masuk spital bulan pose masa nak beranak kan abang. rizal terus setuju x yah admit.
after buat segala macam ujian mak nenek, dan dengan segala usaha pujuk tuan doktor, maka doc setuju aku x yah admit tapi bersyarat, every day kena datang sini, ambil tekanan darah, n baru doc bagi mc, setiap ari begitulah, sehingga BP aku kembali normal. aku angguk ajelah kan. kalu dia bagi 2 ari terus mc, katanyer mesti aku x datang, ku kira-kira betul katanyer tu. confirm doc memang x datang.

2 comments:

CuTeMiUt78 said...

la alkisahnya... ingatkan akak admit.. coz rasanya cam lama akak tak updated blog ni..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

akak cuti, bila cuti ni akak malas nak mengadap pc, akak cuma rajin waktu pagi masa tiba kat ofis, kalu kat umah asyik berkepit ngan abang n kasih aje

 
template by suckmylolly.com