Tuesday, September 02, 2008

BYE-BYE PAPA

masa ni kasih tengah nunggu nak antor papa gi kerja


kat main lagi posing



bye-bye papa

hari isnin, hari pertama pose, papa kena kerja, tapi Alhamdulillah dapat bukak pose ngan kitaorang.

syukur sangat

8 comments:

lily.lulu said...

akak .. selamat berpuasa !
:)

Y@ZeD@ said...

salam singgah...slmt berpuasa utk awk sekeluarga..:)

mad.redo1 said...

memang tak seronok kalu tak dapat berbuka sesama kan?

selamat berpuasa! semoga dilimpahkan dengan barakah-Nya sepanjang Ramadhan ini...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

lily
selamat berpuasa jugak dari akak

Y@zed@
salam jugak dari saya, selamat berpuasa

mad.redo1
terima kasih banyak-banyak, selamat berpuasa

IBU KUMBANG said...

Selamat berposa kak ros

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

ibu kumbang
selamat berpuasa dari kak rose jugak

cutemiut78 said...

rasa klu berbuka sekeluarga tu..meriah kan kak. Pe pun slamat berbuka

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

memang berbuka ngan family memang meriah, kak rose pun ucapkan selamat berbuka

 
template by suckmylolly.com