Tuesday, September 02, 2008

DETIK 12 MALAM 31 OGOS 2008

ari sabtu mami buat pulut kuning, saje ajer coz anak bongsuyer mengidam nak makan pulut kuning ngan rendang
dan juga rezeki untuk semua anak-anak sedara mami yang datang umah coz nak nengok bunga api, kat kondo boleh terus nampak bunga api kat KLCC

abang mat ni penghuni sementara kat umah aku, anak bini kat JB, dia kerja kat sini cari rezeki


nampak tak anak kunci kat depan tu? rizal bagi anak kunci umah kat hafiz, coz hafiz cakap kul 1.00 nanti dia nak kuar ngan member-member tapi x tahu lagi nak balik tido kul beraper. kan puas lah si hafiz duk mengetuk tapi sorang pun x bukak, coz semuanya tido mati

kasih cam biasalah berkepit aje



pemandangan dari kondo
selamat menyambut hari merdeka
selamat bercuti sakan, horraaayyyyy

2 comments:

cutemiut78 said...

wah..best erk...dapat tgk bunga dari kondo je.. takyah nak berasak2 kan kak..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

alah dik, kalu akak duk umah bawah pun belum tentu suami akak nak bawak gi nengok bunga api

 
template by suckmylolly.com