Thursday, September 25, 2008

MAMI

lama giler nak nunggu giliran mami, rasanya mau ader sejam kami semua menunggu kat luar
eji x perlah, x kan boring nyer, always busy ngan sms 24 hours

aku kalu x yakat abang or kasih memang x sah

pucat muka mami, deman teruk kali ni, tekak pun sakit, tapi kami dah belikan madu supaya tekak mami segera sembuh


4 comments:

eddie dewanaga said...

sekarang memang musim demam...
dah 3-4 org kat ofis tu tumbang sorang demi sorang,
(dah macam player MU layaknya..)
langsung tak berdaya...


**idop Chelsea...!!
(lari tajuk kan..)

Mummy Lieza said...

kesian mami, raya dah nak dekat ni... semuga mami cepat sembuh ya ros...

Along Abdul Karim said...

mudah2an cepat sembuh ye mami :)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

eddie
tulah sekarang memang musimnyer
selamat hari raya eddie
maaf zahir dan batin

mummy lieza
terima kasih atas doa tu. InsyaAllahselamat hari raya

along abdul karim
terima kasih atas doa tu, insyaAllah, selamat hari raya

 
template by suckmylolly.com