Friday, September 12, 2008

RAJINNYER ANAK MAMA

semalam pun aku mc gak, x sihat sangat lagi,
aku terlentang tido depan tv, kasih pun tahu mama dia sakit, so budak bertuah yang ringan tulang ni apalagi, ambil alih tugas mama dia (after sahur, wajib mop lantai).

kasih : today mama mop floor x, x lagi kan?????

bila aku cakap x aje, laju giler gi ambil mop, amik alih tugas aku


tq very much kasih. muaaaaaaaaaahhhh

5 comments:

suw said...

wahhh..rajinnye kasih ni ;)
kecik2 dah ringan tulang

CuTeMiUt78 said...

wah..teramat rajinnya ler kasih ni erk.. bagus... dia tahu mama dia tak sihat kan..

eddie dewanaga said...

lama tak nampak rose!

yg mop lantai tu..
1. rajinnya dia.
2. tinggi batang mop tu dari dia.
3. dressing style 'abis mengaji' tu.


hehehe...

ezo said...

wah..
rajin dan baek ati sungguh..
ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke dalam mulut.
hehe..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

suw
time rajin, kalu time x nak buat, soh aper pun x jadi


eddie
lama x nampak ke, u yang jarang jengok kat sini.

ezo
pandainyer, nanti kak rose belanja makan ekkk

 
template by suckmylolly.com