Friday, September 12, 2008

SOLAT




abang ni suka menor kacau adik nak solat tau, kasih x mau solat kat bilik, nak solat kat luar, katernya maner ader orang sembahyang terawih kat lam blik, kat luar kan kan kan. last nite aku x bawak abang n kasih neman mami gi terawih, mami gi ngan eji aje, aku x beraper sihat. so aku soh abang n kasih solat kat umah ajelah




doa aper tu kasih???




7 comments:

mama ranggie said...

al hamdulilah...sejuk perut ibu mengandung...

CuTeMiUt78 said...

wah pandai kasih solat erk.. alhamdulilah.. mudah2an.. jadi anak yg solehah

rasp said...

tenang tgk muka kasih..moga2 jadi anak yg solehah ye sayang..

echah_syed said...

cutenyerr :)

Suki Cida said...

mesti sejuk ati kak rose tengok diorgkan... saya tengok pun dah terharu... sob son

Hug and kiss for kasih and abang

lily.lulu said...

bagusnyaa kasih ......
:)

tetap suwit !

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

mama rangie
terima kasih

rasp
InsyaAllah


echah_syed
terima kasih banyak-banyak


sukicida
lily lulu
terima kasih banyak-banyak dik

 
template by suckmylolly.com