Thursday, September 25, 2008

TESCO

last nite eji ponteng lagi terawih coz mami still deman agi, so alang-alang dah monteng aku ajak eji neman gi tesco. mula-mula nak tinggalkan abang n kasih tapi x sampai hati lak, nanti dia kacau mami tido lak kan. we went to TESCO around 8.20 pm.

sampai aje aku soh eji neman diaorang kat lam ni sementara aku gi beli barang


abang nampak kelibat aku aje terus berlari nak kuar dah boring giler main kat dalam tu. 2 jam lamanyer aku tinggalkan abang n kasih play kat playland tu. ramai giler orang kat TESCO, nak bayar pun punyalah panjang beratur.

oh ya rizal x der that whylah aku aje eji neman, dia gi terawih, kalu aku nunggu rizal balik terawih mahu tesco dah tutup

aku kena beli bfore balik beraya kat kampung, stok dah abis, lagipun mami n eji x balik diaorang x nak ikut aku balik kampung, boring katanyer. lagi satu anak sedara mami dari JB datang nak beraya kat umah kami so nak x nak memang mami x leh ikut. wuhhhhhhha sedih tau coz ni 1st time mami x ikut kitaorang balik kampung.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com