Tuesday, October 07, 2008

1 SYAWAL - MAIN TIKAM-TIKAM

meriah seeiii kat kampung ni, kat tepi umah abah, ader sekumpulan budak-budak duk main tikam-tikam, guna duit beb, alah zaman aku dulu pun ader main tikam-tikam cam ni, tokey nyer arwah abang aku. so abang n kasih cam excited lah nak main tikam-tikam ni, duit raya pun tengah duk berkepuk lah poket, apalagi bukan main pemurah lagi nak sedekah kat tokey tikam-tikam tu

aku x leh nak marah lah sebab zaman kecik-kecik aku dulu, aku suka sangat main tikam-tikam, nasib baik tikam dapat duit RM50 sen or RM1.00, kalu idak rugi ler jawabnyer. tapi pak su din x kan biarkan anak sedara dia main sorang-sorang, idin nemankan abang main tapi aku duk nengok idin yang lebih pada abang duk main tikam-tikam

mami duk perhati dari jauh, abang n kasih main tikam-tikam, mami cam biasalah mula-mula tu marah siap nak babat abang, tapi aku cakap menda ni perkara biasa, dulu masa aku kecik-kecik aku selalu main ni, kat kampung aje dapat jumpa ni kat KL jangan haraplah abang dapat merasa

tapi rizal kan tegas, maner boleh biarkan gf dier main sama ngan budak lelaki, x der pun budak pompuan yang main tikam-tikam kat situ semuanya lelaki, so dipujuknyer kasih balik main kat umah aje

tapi kasih x puas hati tu yang bergaduh ngan bf dia, x nak hold papa nyer tangan, masa aku amik photo dia kasih tengah duk asyik gaduh ngan bf dier

0 comments:

 
template by suckmylolly.com