Tuesday, October 07, 2008

1 SYAWAL

lepas kul 12.30 noon aje semua yang kepanasan dah tukar baju, x larat nak pakai baju melayu n baju kurung terutama aku ngan laki aku, yang memang x der mood nak bergambar sakan coz panasnyer tuhan aje yang tahu. ramainyer sanak sedara, tetamu yang datang berhari raya ke umah abah. mula-mula tu aku angkat air gas bagi tetamu yang datang tapi pas tu dah 15 botol abis semuanya, aku pun buat air sirap, satu kole yang besar giler, so x yahlah nak buat banyak kali, x larat weei, nak turun naik tangga, turun naik tangga, 10 x kali sehari, bukan rendah tangganyer, tinggi yang amat. aku yang baru 33 tahun ni duk pikiq macamner orang duk umah 2 tingkat yer, x penat ke 10 kali turun bawah.

cuma kasih aje yang x mau tukar lagi, still nak berlawa ngan baju kurung, puas aku soh ganti, haram x nak digantinyer, kasih kalu bf dia busy duk layan orang, dia cari lah pak su din nyer, asyik nak berkepit aje


pas kena pujuk di mami baru nak tukar baju, bila ader tetamu yang datang ke umah, dan tetamunya lebih kurang lelaki aje semuanya, maka kami melepak kat luar anak beranak amik angin, kat dapur panas gak, kat luar ni aje yang berangin sikit, tapi kalu waktu malam, jangan cakaplah sejukkkkkkkkkkkkkkkkk giler


gedik

0 comments:

 
template by suckmylolly.com